पिडा दायक हृदय निचोरिएर उत्कर्ष बिन्दुमा पुगेर निस्कने अभिब्याक्ती नै तप्कना हो : तुलसी बिन्दु

tulasi-bindu-696x721

 

म तीन बर्षको हुँदा ढुङ्गाले किचेर बाबाको स्वर्गबाँस भएपछी आमाले सात जना बालबच्चालाई साग,सिस्नु,गिठ्ठा भ्यागुर खुवाउदै हुर्काउदै गर्दा दाजुलाई पनि दैवले टिपेर लग्यो । सबैबाट अपहेलना भएपछी तीन कक्षा पास गरेर पाँचथर बाट झापामा बसाइँ झरेका हौँ । तब मेरो पढाइ ठप्प भयो । मलाइ नपढाउने भएपछी भागेर सर्टिफिकेट लिन पहाड गएँ । त्यसपछि सर्टिफिकेट ल्याएर ५ कक्षामा भर्ना भएँ । बिहान बारी जोतेर दिउसो स्कुल जान्थेँ । ५ कक्षामा दोस्रो भएँ र ६ कक्षामा प्रथम भएपछी सात नपढि आठमा भर्ना भएँ ।

म आठ कक्षा पढ्दा पढ्दै, स्कुलमा फी तिर्नको लागि ६ कक्षा सम्मकालाई ट्युसन पढाउन थालेँ । यसरि नै दिनहरु बित्दै जादै थियो । फेरि एसएलसी परिक्षा चलिरहेको बेला अङ्ग्रेजी र हिसाबको परिक्षा दीइसकेपछि आमा खस्नुभयो । त्यतिकै परीक्षा रोकियो । यसरी जीवनमा आँसु नै आँशुको यात्रामा मलेशिया आइपुगेँ । घरको नाजुक अवस्था उकास्न अन्त कतै मन नडुलाइ काममा ब्यस्त रहेँ । साहित्यमा सानै देखिको रुचि थियो । मलेशिया आएपछि साहित्य क्षेत्रमा कलम चलाउन सुरुवात गरेँ ।

मेरो पहिलो रचना नै गणतन्त्र नेपालको निर्बाचित प्रथम प्रधानमन्त्री प्रचन्डलाई बधाइ तथा शुभकामनाको कविता थियो । जसलाई त्यतिबेला मलेशिया बाट प्रकाशन हुने, श्रम साप्ताहिक,नेपाल सन्देश,द पृष्ठभूमी,अभिलेख र हाम्रो आवाजले एकैचोटी प्रकाशन गरिदियो । त्यसपछि निरन्तर कलम चलाउनु थालेँ । यसको फलस्वरुप, हरेक पाइलामा भोगिएका दुखको बोझ बिसाएर तप्कना संग्रह तयार पारेको थिएँ । सन् २०१३ मा जब फेसबुक खोलेँ, तब विधुतिय सञ्जालमा संसार देख्न पाएँ । त्यहाँ साहित्यका माहोल देखेपछि मेरो जीवनको बाटो मोडियो । किनभने म जहिले पनि नयाँ चिज आविष्कार गर्न मनपराउने भएकोले यसलाइ तप्कना विधामा परिणत गरेँ ।

यो कथा हो साहित्यकार तुलसी बिन्दुको । साहित्य लेखनमा तुलसी बिन्दु कुनै नयाँ नाम हैन । बिगत लामो समयदेखि मलेशियामा कार्यरत हुनुहुन्छ साहित्यकार तुलसी बिन्दु । उनै साहित्यकार तुलसी बिन्दुले “तप्कना” विधा प्रबर्तन गर्नु भएको हो । तप्कना विधाका प्रवर्तक तुलसी बिन्दु संग सूचना खबरको लागि ईन्द्र जिजीविषाले गरेको कुराकानी ।

परदेशको दैनिकी कसरी चल्दै छ ?
परदेशमा दैनिकी पल-पल दुखदायी तरिकाले बितिरहेको छ । दुई हप्ता अगाडि लडेर दाहिने हातमा असर पुगेको छ । त्यसै त गाह्रो, झन् दाहीने हात नै नचल्ने भएपछी त्यो भन्दा अरु के नै गाह्रो हुन्छ र ? होलाकी भनेर बिदेशीएको तर यहाँ ज्यानै खतरामा मोलेर बस्नुपर्छ । बिदेशमा बिजोक छ ।

परदेशमा रहेर पनि,साहित्यमा निरन्तर लागि रहनु भएको छ,कसरी समयलाई ब्यबस्थापन गरि रहनु भएको छ ?
अहिले साहित्यलाई निरन्तरता दिन सकेको छैन । आफ्नो ज्यान अरुको खटन हो । त्यसैले पनि वर्तमान समय अति नै महँगो छ मेरो ब्याक्तिगतको हकमा र मैले नेट चलाउने भनेको वाईफाई हो । फोनमा आफ्नो पैसा लगाएर डाटा बाट नेट कहिल्यै चलाएको छैन । त्यहि कारण पनि वाईफाई छेउ पुगेको बेला नेट टिप्छ नत्र त्यति टिप्दैन । जतिपनि वालमा स्टाटस राख्छु, त्यो हिड्दै लेखेको हो वा जे-जे देख्छु त्यहीँ लेख्छु, किनभने, फेसबुक साथि नै बनेको छ । यहाँ कुरो अर्कै पट्टि पो मोडिदै होला, खास अधुरो लेख पनि पुरा गर्न सकेको छुइन ।

तपाईले प्रबर्तन गर्नु भएको तप्कना विधा पछिल्लो समयमा निक्कै चर्चाको विषय बनेको छ नि, यसलाई तपाइले कसरी हेर्नु भएको छ ?
साहित्यमा ‘तप्कना”विधाबारे कुरो उठाउनु भएको रहेछ । चर्चाको विषयमा अनभिज्ञ छु । किनकी कामको व्यास्तताले नियाल्ने अवसर नै मिलेको छैन ।

तप्कना विधाको अवधारणा कसरि ल्याउनु भयो ?
तप्कना विधाको अवधारणा मैले ल्याएको हैन, समयले ल्याउनु बाध्य बनाएको हो । किनभने, म तिन बर्षको हुँदा,बाउ बित्नु भयो,सोह्र बर्षको हुँदा आमा बित्नु भयो । त्यसपछि अनेकौ बाधा अडचन दुखकष्ट आईलाग्यो । वास्तबमा आँशु नै आँशुको जिन्दगी यात्रा भयो मेरो । यहीं सिलसीलामा पिडाको बोध ब्याक्त गर्ने संरचना तयार गरे ।

तप्कना विधामा यसको संरचनाको आधार के हो ?
मुख्यतया समय चार प्रहार हुन्छन् । त्यहीं चार प्रहारलाई प्रहार गर्ने चार प्रहार संकल्प आयो । चौबिस घण्टा नै आधार मानेर त्यस समयमा भएको घटना चक्र वस्तुस्थितिलाई शब्द लिपि बाट प्रचार गर्ने चार प्रहार हुन् । फेरि यो एक निरन्तरता हो । त्यसलाई एकार्कामा बाध्न बन्धन अर्थ्यात मेल बन्धकले जोडेर एक तप्कनालाई पुर्ण तप्कना अर्थ्यात पिडा दायक हृदय निचोरिएर एक निश्चित अबधि पछि उत्कर्ष बिन्दुमा पुगेर निस्कने अभिब्याक्ती नै तप्कना हो । तपक्क खसेको आँशु हो, पिडा हो, भावना हो ।

साहित्यमा तप्कना विधा आवस्यकता हो कि रहर ?
साहित्यमा कुनै पनि विधाको नामकरण बाध्यता पनि हैन, रहर पनि हैन, समयको उपज हो । स्रिस्टिमा मान्छे स्त्री पुरुष हुन् यो सत्य हो । तर यो फलाना त्यो फलाना, ढिस्का नाम त मान्छेले रचेका हुन् नि । कि कसो ? बाच्नलाई खान आहारा, घाम-पानि आँधीहुरी बाट बाच्न घर, जाडो गर्मि बाट बाच्न लुगा लगाउछौं तर जाडो गर्मि बाट बाच्ने महंगा लुगा नै लगाउनु पर्छ भन्ने छैननी । सुन चादी लगाउनु पर्छ भन्ने पनि छैन । नयाँ-नयाँ मोडेलको लुगा लगाउनु पर्छ भन्ने छैन । कुरो अर्को तिर मोडियो भन्नु होला तर उदाहरण पेस गरेको हुँ । यहि कारण भाषा लिपि आवस्यक हो तर साहित्यमा अनेक विधा आवस्यक हुदै हैन । समयको उपज हो , माग हो । तप्कना विधालाई पनि यसरि नै लिनु होला ।

तपाईले साहित्य सम्बन्धि कुनै पुस्तक प्रकाशन पनि गर्नु भएको छ ?
साहित्य बारे त के भन्नु ? छिपछिपे पानीको जालहरी संझौ । ध्रुब तारा, धुवाँ, माया पिरती, गरि मेरो तिन उपन्यास प्रकासित छन् ।

तपाईले प्रबर्तन गर्नु भएको तप्कना विधामा नयाँ स्वाद र कौतुहलता चाहिँ के छ त ?
वास्तबमा दुख पिडा चित्कार,क्रन्दन बाट संरचना गरिएकोले यहीँ विषयमा नै नयाँ स्वाद मिल्लाकी तर त्यो कुमालेले आफ्नो हाँडी सर्काए जस्तो हुन्छ । यस विषयमा मिस्त्रीले घर बनाउछ तर उपभोग गर्ने अर्कै हुन्छ । अझ यसरी प्रस्ट पारौं की, सृजनशिल र पाठकमा भरपर्ने कुरो हो । यो एउटा प्रयोगका लागि हुन् यो समय सापेक्षित हो या हैन ?

अब कति बस्ने बिचार छ परदेशमा ?
भविष्यको कुरा पलभरमा भन्न सक्दिन । र अन्त्यमा मेरो कुरा राख्ने अवसर दिनु भएकोमा हार्दिक आभार ब्याक्त गर्न चाहन्छु सूचना खबर र ईन्द्र जिजीबिषा प्रति

प्रतिक्रिया दिनुहोस्
सम्बन्धित वर्गका समाचारहरू

टिकटकको प्रतिबन्ध सबै इन्टरनेटमा खुल्यो

भदौ २१, काठमाडौँ। नेपाल दूरसञ्चार प्राधिकरणले टिकटकमा लगाएको सबै प्रतिबन्ध हटाएको छ। शुक्रबार सूचना सार्वजनिक गर्दै

मौद्रिक नीति २०८१/८२ : पुँजीकोषको चाप व्यवस्थापन गर्न सहज नीति

काठमाडौँ, साउन ११  गते ।  बैंक तथा वित्तीय संस्थाको पुँजीकोषमा परेको दबाब व्यवस्थापन गर्न नेपाल

सौर्य एयरलाइन्सको विमानमा सवार यी १९ यात्रु (नामसहित),क्यप्टेन बाहेक सवैले गुमाए चोला

सौर्य एयरलाइन्सकाे जहाज दुर्घटना । काठमाडौँ, साउन ९ गते । काठमाडौँबाट पोखराका लागि उडेको जहाज आज

विश्वकै ठूलो संस्कृत–नेपाली विद्युतीय शब्दकोश सार्वजनिक, चार लाख शब्दको अर्थ समावेश

काठमाडौँ, स्वामी केशवानन्द गिरिले विश्वमै ठूलो संस्कृत–नेपाली विद्युतीय शब्दकोश निर्माण गरी सार्वजनिक गरेका छन्। यो विद्युतीय

बुद्ध जन्मभूमिलाई विश्व शान्ति गन्तव्यका रूपमा विकास गर्छौँ : प्रधानमन्त्री

 जेठ १०, लुम्बिनी । प्रधानमन्त्री पुष्पकमल दाहाल ‘प्रचण्ड’ले वर्तमान सरकार बुद्धको विचार, मार्गदर्शन एवं बुद्ध

कानुन व्यवसायीको धर्म

रामनारायण विडारी  ६ जेठ २०८१, आइतबार नेपालको संविधान लागु भएको आठ वर्ष नाघिसकेको छ ।