‘विवाह गर्नैहुँदैन,’ उनले दाबी गरे, ‘विवाहले महिला हिंसा बढाउँछ । पश्चिमा मुलुकमा विवाह गर्न छाडिसके । लिभिङ टुगेदरमा रमाउन थाले । त्यसो भएपछि महिला हिंसा कम हुँदै गयो ।’ उनले प्रेमलाई स्वर्गीय आनन्दसँग तुुलना गरेका छन् भने यौनलाई उपल्लो आनन्द अर्थात् परमानन्दसँग । यौनले दिनेजति आनन्द अरूले दिनै सक्दैन । यौन र निद्रा मानिसका लागि सबैभन्दा उत्तम औषधि भन्ने मदन राईसँग प्रेम, विवाह र यौनबारे गरेको कुराकानी:
जागिर र भ्रमण सिलसिलामा नेपालबाहेक ७२ देश पुगिसक्नुभएको छ । त्यहाँको समाज नजिकबाट बुझ्नुभएको छ । प्रेम, विवाह र यौनबारे तपाईंको बुझाइ के हो ? प्रस्ट पारिदिनुहोस् न ।
सबैले आनन्द लिन चाहन्छन् । मानिस हेरेर, सुनेर, छोएर, सुँघुर र चाखेर खुसी हुन खोज्छ । पाँच इन्द्रियले महसुस गर्नेमध्ये सबैभन्दा बढी आनन्द प्रेमबाट हुन्छ । प्रेमिकासँग संवाद गर्दा, उनलाई सम्झँदाजत्तिको आनन्द अरूसँग तुलना गर्नै सकिँदैन ।
वैदेशिक रोजगारीलगायत विभिन्न शीर्षकमा ४० लाख नेपाल मुलुकबाहिर छन् । बिदेसिएकामध्ये ३५ लाख पुरुष छन् । उनीहरूले श्रीमती, घरपरिवार वा ‘गर्लफ्रेन्ड’लाई फोन गरेर धेरै खर्च गरिरहेका हुन्छन् । टेलिफोनवार्ताबाटै उनीहरूले प्रेम साटासाट गरिरहेका हुन्छन् । खाँदा, पिउँदाभन्दा आमाबुवाको प्रेमको आनन्द अलि माथि हो तर प्रेमी वा प्रेमिकासँग संवाद गर्दा वा एक–अर्कालाई सम्झँदा हुने आनन्द कहाँ हो कहाँ ।
हुन त पीडामा पनि छुट्टै आनन्द हुन्छ । जस्तो मैले मेरी प्रेमिकालाई सम्झिरहेको हुन्छु, व्यस्तता वा मसँग रिसाएर उनले मलाई प्रेम नगरेको महसुस गरें भने त्यतिबेला गहिरो पीडा हुन्छ । त्यसमा पनि एकखालको मीठो आनन्द हुन्छ । प्रेम गर्दागर्दै पनि प्रेमिकाले दंग्याउँदा कस्तो मीठो आनन्द हुन्छ । त्यो भनेका आनन्द र पीडाको मिश्रण हो । त्यहाँ पनि एकखालको आनन्दानुभूति हुन्छ । प्रेमको आनन्द भनेको स्वर्गीय आनन्द हो ।
यो सबै हर्मोनले गर्छ । यो विज्ञान र तत्वसँग सम्बन्धित छ । टेस्टेस्टोरन इस्टेजोन हर्मोनको आकर्षण हो । यो कोहीमा बढी र कसैमा कम हुन्छ । कोहीमा धेरै कम हुन्छ । कम हुनेसँग प्रेमको कुरै हुँदैन । सम्बन्धित व्यक्तिमा दुई तत्व हुँदैन भने उसमा विपरीत लिंगप्रति आकर्षण हुँदैन । अपवादमा त्यस्तो हुन सक्छ ।
यौन छैन भने प्रेम नै हुँदैन । तसर्थ यौन शिक्षा दिनुपर्नेछ, यौनको महत्व बुझाउनुपर्नेछ र यौन सन्तुलनमा राख्नुपर्छ भनेर सिकाउन अनिवार्य छ । जे पनि बढी भयो भने हानि गर्छ । दूध अमृत हो तर बढी पिउँदा विष हुन्छ । श्रीमती जीवनको अभिन्न साथी हुन् । यौन र सन्तानका लागि । तर, अलिकति बढी भयो भने ऊ पनि …..। श्रीमान् पनि त्यस्तै हो । त्यसैले प्रत्येकमा सन्तुलन हुनुपर्छ । मैले यौन शिक्षाबारे चर्चा–परिचर्चा गर्दा अपवादबाहेकले पचाएका छैनन् । यसबारे प्रतिबन्धित लगाएकाले अन्यथा सम्झन्छन् । प्रेम यौनसँग जोडिएको छ । प्रेम छ र यौन छ । यौन छ र नै आनन्द छ । नत्र जीवन निरस हुन्छ ।
–विवाहमा अनन्त समस्या ‘इन्फिनेट प्रोब्लम’ छ । पश्चिमा देशमा महिला सशक्त हुन थालेपछि विवाह नै हुन छाड्यो । त्यहाँ महिला हिंसा रोकियो । विवाह भनेको पुरुषले महिलालाई हिंसा गरेपछि ‘डिभोर्स’ सुरु भयो ।
त्यसो भए विवाहचाहिँ ?
विवाह अप्राकृतिक हो । सायद १० हजार वर्षपहिले अर्थात् खेतिपाती सुरु भएपछि विवाह गर्न थालिएको हो । विवाह गर्न आवश्यक छैन । पुरुष र महिला सृष्टिका लागि हो । मानिसले जमिनमा बिरुवा उम्रेको देख्यो । चराले पशुपक्षीको सिकार गथ्र्यो । पशुपक्षीको सिकार गर्दा त्यसको गाँडबाट निक्लेको बीउ मानिसले रोप्यो । रोपेपछि उम्य्रो । उम्रेपछि फल्यो । फलेपछि खाँदा हुन्छ कि के हो भनेर परीक्षण गर्यो । गर्दा हुँदोरहेछ भनेर मानिसले खेती गर्न थाल्यो । त्यसपछि मानिसले धेरैभन्दा जमिनमा खेती गर्न चाह्यो । धेरै खेती गर्न एक्लैले असम्भव । मानिस धेरै खोज्न थालियो । मानिस धेरै कसरी जम्मा गर्ने भन्दा धेरै सन्तान जन्माउने । धेरै सन्तान जन्माउने लोभमा बलियाबाङ्गाले धेरै श्रीमती भित्र्याउन थाले । धेरै सन्तान जन्माए । धेरै खेतिपाती गरे ।
धेरै विवाह गर्न थालिएपछि समस्या देखिन थाल्यो । विवाह गर्ने नै भए एकजनाले एकमात्रै गर्नुपर्छ भनेर प्रसंग चल्यो होला । हुनु पनि हो । बलियाबाङ्गाले मात्रै विवाह धेरै गर्न पाउने भए निर्धाले नपाउने । हुन त यो प्रसंग कहीं कतै उल्लेख छैन तर अन्दाज गर्न सकिन्छ । समयक्रममा धर्ममा विश्वास गर्न थालियो । बुद्धले एकभन्दा बढी विवाह गर्न हुँदैन भने । तर, त्यो गलत थियो । त्यो सम्भवै छैन । इस्लाम धर्मले चार विवाहसम्म गर्न हुन्छ भनेको छ । म भन्छु– विवाहचाहिँ गर्नै हुँदैन ।
–विवाह गरेपछि श्रीमान्ले श्रीमती र श्रीमतीले श्रीमान्लाई अधिन राख्छ÷राख्छ । प्रत्येक दिन, क्षण÷क्षणमा घरघरमा श्रीमान् /श्रीमतीबीच तनाव छ तर भन्दैनन् ।
किन ?
पुरुषले महिलालाई नियन्त्रण गर्न विवाह गरे । विवाहले महिला हिंसा बढाउँछ । हिंसा कम गर्न विवाह गर्न हुँदैन । विवाहले सिर्जनशीलता मार्छ । श्रीमान् श्रीमती मिलेर बस्नैपर्यो । त्यसको अर्थ छ । तर, विवाहले सिर्जनशीलतामात्रै होइन सुख र शान्ति हराउँछ । जस्तो तपाईंलाई रातो मन पर्ला, श्रीमतीलाई हरियो । तपाईंलाई भात खान मन लाग्ला, श्रीमतीलाई रोटी । श्रीमान् भन्छन्, ‘मलाई भातविना हुँदैन ।’ उता श्रीमतीले मलाई भात हेर्नै मन पर्दैन भन्लिन् । तनावै तनाव । श्रीमान्लाई घुमफिरमा निक्लन मन लाग्ला । श्रीमतीले घुक्र्याउलिन्– म घुम्न जान्न है जान्न । जान्न भनेपछि जान्न र तपाईं पनि जान पाउनुहुन्न । श्रीमान् समाजसेवी होलान् । श्रीमतीलाई मन नपर्ला । विवाहमा अनन्त समस्या ‘इन्फिनेट प्रोब्लम’ छ । पश्चिमा देशमा महिला सशक्त हुन थालेपछि विवाह नै हुन छाड्यो । त्यहाँ महिला हिंसा रोकियो । विवाह भनेको पुरुषले महिलालाई हिंसा गरेपछि ‘डिभोर्स’ सुरु भयो । ‘डिभोर्स’ महिलाबाट सुरु भएको हो ।
यौन चाहिन्छ आवश्यकता हो, सृष्टि हो । सन्तान चाहिन्छ निरन्तरका लागि । अनि साथी चाहिन्छ । इलेक्ट्रोन र प्रोटोन सँगै रहेजस्तै पुरुष र महिला सँगै हुनुपर्छ । यौन सन्तान र साथीका लागि तर विवाह गर्नुहुँदैन, विवाह बन्धनका लागि होइन । विवाह गरेपछि श्रीमान्ले श्रीमती र श्रीमतीले श्रीमान्लाई अधिन राख्छ÷राख्छ । प्रत्येक दिन, क्षण÷क्षणमा घरघरमा श्रीमान्÷श्रीमतीबीच तनाव छ तर भन्दैनन् । तसर्थ, मानिसले विवाहको अर्थ बुझेन, साथी हुनुपर्ने सम्पत्तिमात्रै भयो ।
बुझाउने कसरी ?
शिक्षा हो । शिक्षामा जीवन र जगत् सिकाउनुपर्छ । यौनको अर्थ सिकाउनुपर्छ । यसको अर्थ विशाल छ । यौन भनेको सृष्टिको मूल केन्द्रबिन्दु हो । यौन आनन्दको पराकाष्टा हो नि । यसलाई हाम्रो समाजमा बन्देज गरेको छ । हामी त धेरैभन्दा धेरै अपराधी र दुःखी छौं ।
–यौन भनेको सृष्टिको मूल केन्द्रबिन्दु हो । यौन आनन्दको पराकाष्टा हो नि । यसलाई हाम्रो समाजमा बन्देज गरेको छ । हामी त धेरैभन्दा धेरै अपराधी र दुःखी छौं ।
कारण ?
मूल कुरा यौनको महत्व नबुझेर । यसलाई सन्तुलित रूपमा प्रयोग गर्न नसिकाएर । त्यसैले सबै दुःख र अपराध त्यहींबाट भएको छ ।
विवाह नगर्दा हुन्छ भन्नुभयो । त्यसो भयो भने अराजक स्थिति सिर्जना हुँदैन र ?
हुँदैन । पुरुष र महिला भनेको साथी र सन्तानका लागि भनेर सिकाइयो भने उनीहरू मन मिलुन्जेल बस्छन्, कोही–कोही जीवनभरि बस्लान् । नमिलेपछि छुट्टिन्छन् । किनभने प्रकृतिले पुरुष र महिला बराबरी जन्म दिएको हुन्छ । थोरै महिला बढी हुन्छन् । पश्चिमा मुलुकमा ‘लिभिङ टुगेर’ सुरु नै भइसक्यो । श्रीमान् श्रीमती भनेको नाम न हो । पुरुष र महिला सँगै बसिरहेका छन् । विवाह नभनेर साथी भनिदिए भइगयो नि । मेरो साथी शुभद्रा । मेरो साथी मदन । ऊ मेरो छोराको बुवा हो । ऊ मेरो छोराको आमा भनेर सम्बोधन परिवर्तन गरे पुगिगयो नि ।
मेरो श्रीमती दुई घन्टामात्रै बाहिरफेर गई भने मलाई यति पीडा हुन्छ कि कहाँ गई, कसैले केही पो गर्यो कि भनेर पीडा हुन्छ । श्रीमान् बाहिर निस्कँदा श्रीमतीलाई त्यस्तै पीडा । त्यतिमात्रै होइन परस्त्री र परपुरुषसँग सम्बन्ध राख्ने काम पनि भइरहेको हुन्छ । यो कसैले रोक्नै सक्दैन । रोक्दारोक्दै पनि संसारमा एक पुरुष र महिलाले जीवनकालम पाँचजनासँग सम्बन्ध राख्छन् । अलि स्वतन्त्र देशमा ३० जनासम्म पुगेको छ । नेपालमा पनि सतप्रतिशतले गर्छ । मोबाइल सेवा सुरु भएपछि कसले रोक्ने ? श्रीमान् श्रीमती भनेर केही हुनैहुँदैन । कि उनीहरूले एउटै डोरीमा बाँधिराख्नुपर्यो । डोरीमा बाँधिराखे पनि एकले अर्कोलाई आकर्षण गरिछाड्छ । भन्न पो नहुने ।
अनि यौन नि ?
यौन भनेको आनन्दको माथिल्लो तह हो । आनन्द दिने परिवेश, उपाय हो । पुरुष र महिला सँगै भएर सम्भोग गर्नु हो । आखिर जीवनमा भोग र सम्भोगबाहेक केही छैन । खानु, बस्नु, पिउनु, सुत्नु आदि भोग हो । खाएपछि आनन्द हुन्छ । पिएपछि आनन्द लाग्छ । जाँगर आउँछ । तर, दुईजना मिलेर भोग गर्नु भनेको सम्भोग हो । सम्भोग भनेको खालि यौनमात्रै होइन, सँगै काम गर्नु पनि त हो । तर, यौनमा परमानन्द आउँछ । कारण परमानन्द र आनन्दबीच फरक छ । एक्लै बारी खन्दा ‘बोर’ हुन्छ । त्यही काम दुईजनाले गर्दा आनन्द हुन्छ । त्यो पनि सम्भोग हो ।
सूक्ष्म रूपमा बुझ्न सक्नुपर्छ । त्यसकारण यौन भनेको यस्तो माध्यम, क्रिया हो कि त्यो मानिसका लागि अमूल्य÷अमूल्य मूल्यहीन खुसीको स्रोत हो । तर, त्यसलाई नेपालमात्रै होइन, संसारमै बन्देज गरिएको छ । त्यसैले अनन्त अपराध जन्मिएको छ । सिर्जनशीलता शून्य बनाएको छ, तनाव हजार प्रतिशत बढेको छ । एउटी आइमाई लोग्नेमानिसको सम्पत्ति हुनै सक्दैन । लोग्नेमानिस आइमाईको सम्पत्ति पनि हुन सक्दैन । उनीहरू स्वतन्त्र तत्व हुन् ।
–दुईजना मिलेर भोग गर्नु भनेको सम्भोग हो । सम्भोग भनेको खालि यौनमात्रै होइन, सँगै काम गर्नु पनि त हो । तर, यौनमा परमानन्द आउँछ । कारण परमानन्द र आनन्दबीच फरक छ । एक्लै बारी खन्दा ‘बोर’ हुन्छ । त्यही काम दुईजनाले गर्दा आनन्द हुन्छ । त्यो पनि सम्भोग हो ।
म त भन्छु– यौन शिक्षा नहुँदा मानिसको जीवन असाध्यै अपराधमय छ । द्वन्द्वमय छ । पीडादायी छ । आवश्यक हुँदा एकपटकमा एकजनासँग यौन गर । जीवनभरि एकजनासँग मात्रै गरे पनि हुन्छ । सन्तान एकजनासम्म जन्माए हुन्छ, नजन्माए पनि हुन्छ । शिक्षादीक्षा दिन सक्छ भने सयजना जन्माए पनि फरक पर्दैन । यो आपसी सल्लाहमा हुने हो । यौन जानेर गर्नुपर्छ । सन्तान जानेर जन्माउनुपर्छ । र, साथी पनि जानेर बनाउनुपर्छ ।
प्रेम, विवाह र यौनबारे नेपाली समाजले नबुझेको हो कि तपाईंले बढी बोल्नुभएको ?
मैले बढी कसरी बोलें ? गाउँ, सहर र समग्र नेपाल, अफ्रिका, अमेरिका, युरोपियन कन्ट्री र एसियाका अधिकांश समाज घुमेर, भोगेर, हेरेर, परीक्षण गरेर प्रमाणित गर्दै छु । ती विषय मैले लेख्दै गरेको किताबमा समेटेको छु । मैले बोलेको कुरा समाजले गलत हो भन्न सकोस् न । योचाहिँ खराब हो, बोल्न नहुने हो भनेर । त्यसो भए बोल्न हुनेचाहिँ के हो ?
संसारका ठुल्ठूला तनाव एकमुष्टमा हेर्ने हो भने श्रीमान् श्रीमती र सन्तान हो । कारण यौनशिक्षा अभावले । सिकाउन नसक्दा सम्बन्धित सन्तानले बुवाआमालाई दुःख दिइरहेका हुन्छन् । सबै तनाव, अपराध श्रीमान् श्रीमती अर्थात् यौनमा छ । मैले नेपाल, अफ्रिका, एसिया, युरोप, अमेरिकाको विकास हेर्दैहेर्दै कहाँनेर छ अपराध, बेखुसी, पछौटेपनका कारण के रहेछ भनेर बुझ्दै लैजाँदा जम्मै योनी र लिंगमा ठोक्किन्छ । अनि गुद्वारमा । आकाश डढाउने, हावापानी प्रदूषित गर्ने, माटो रुख्याउने त्यही योनी र लिंगबाट निस्केको प्राणी मानिस हुन् । त्यसले भौतिक संसार नै ध्वस्त बनाउँदै गएको छ ।
सुकरातले सही बोल्दा हेमलक पिउनुपर्यो । बुद्धले यही भन्दा हिन्दुले पाँच सय वर्ष गाली गरे । उनी हिन्दु राजा थिए । पृथ्वी गोलो छ भन्दा कपर्निकसलाई जेल हाल्नुपर्छ भनियो । नेपाली समाजले भोग्दै गरेको समस्या मैले ५० वर्षअघि भोगिसकेको हुँ । तसर्थ, म त्यो समस्या समाधान गर्न यौनशिक्षा फैलाउन चाहन्छु । बरु मलाई मारे हुन्छ । फासी दिए हुन्छ । तीन करोड नेपालीलाई सूचना दिएर मदन राई अपराधी हो, यो मानिसले विवाह गर्न हुँदैन भनेको छ, उसले यौनशिक्षा दिनुपर्छ भनेको छ, फोहोर÷फोहोर कुरा गरेको छ, दिसा पिसाब बागमतीमा फाल्नुहुँदैन बिरुवालाई दिनुपर्छ भनेको छ । यो चोर, डाँका, फटाहा, पागल हो, कारबाही गर्नुपर्छ । ‘किल हिम’ । त्यो मानिस अपराधी हो भनेर धर्म र शासकले प्रमाणित गरोस् । म सबैसँग बहस गर्न सक्छु । शंकराचार्य, रिम्पोछे, पोप, मुल्लाह ल्याउनुस् । ‘आई क्यान टल्क टु देम’ । अंग्रेजी, हिन्दी, नेपाली सबै भाषामा । बहस त गर्नपर्यो नि ।
यही विषयमा बोल्दा तपाईंसम्बद्ध पार्टीका महिला नेतृले विरोध गरेका थिए । विरोध सामसुम भयो कि यथावत् छ ?
विरोध गर्नेलाई कति हेर्नुभयो भनेर सोधें । उनीहरूले आधामात्रै हेरेको प्रतिक्रिया दिए । मैले शिरपुछार हेर्न सुझाएको छु । त्यसपछि चित्त बुझेन भने मलाई फासी देऊ न भनेको छु । मैले त पार्टीलाई कारबाही गर भनिसकेको छु । मैले अहिले समाजलाई मन नपर्ने कुरा गरेको छु है भनेर ‘मास’ मै जानकारी गराइसकेको छु । डा. बावुराम भट्टराई पनि ‘डे वान’ मै भनिसकेको छु । डा. भट्टराईले भन्नुभयो, ‘मलाई एक/दुईजना बहिनीले फोन गरेर भन्नुभएको थियो ।’ मैले डाक्टरसापलाई पनि शिरपुछार हेर्न अनुरोध गरेको छु । तपाईंलाई मन लागेन भने पनि मैले त बोलिसकें । मलाई पार्टीबाट कारबाही होस् । पार्टीको अनुशासन कमिटीलाई पनि खबर गरेको छु ।
पछिल्लो सयम सबैले राम्रो छ मात्रै भनेका छन् । कसैले पनि नराम्रो भनेका छैनन् । तपाईंसँग कुराकानी गरिरहँदा २ लाख १० हजारले हेरिसके । साथीहरूले तिमी त वैज्ञानिक ऋषि भएछौ भनेर पो भन्न थाले । आधुनिक ऋषि भएछौ बधाइ दिन थाले । सहपाठीहरूले कसरी आयो यस्तो ज्ञान सोध्छन् । म आफैंलाई पनि थाहा छैन । यो आत्मज्ञान हो भनेर उत्तर दिने गरेको छु ।
डा. भट्टराईले चाहिँ के भन्नुभयो ?
तपाईंले बोलेको विषय विज्ञानसम्मत छ । सत्यकुरा बोल्नुभएको रहेछ भन्नुभयो । पार्टी कार्यालय पुग्दा सबैले राम्रो विचार भन्छन् । म मानव समाजका लागि भन्दै छु, नेपालीलाई होइन नि । ‘आई एम टकिङ एबाइट होल युनिभर्स, आई एम टकिङ एबाइट होल ह्युम्यानिटी, आई एम टकिङ एबाइट होल नेचर’ । कहाँ नेपालका लागि मात्र हो र ?
रजनीशलगायत अरू सबै गुरुलाई भन्छु– दिसा पिसाब र पसिना तत्व हो । ती तत्वबारे उनीहरूले केही बोलेका छैनन् । उनीहरू गुरु होइनन् । गुरु हो भने म हुँ । जसले यसको ज्ञान प्राप्त गरी चक्रमा हालिसक्यो । ट्वाइलेट प्रयोग गर्ने गुरु हुन सक्दैनन् । म सामान्य मानिस । हिजो बुद्ध, सुकरात पनि सामान्य थिए । रजनीश पनि सामान्य ।
तपाईंले प्रेम, विवाह र यौनबारे बोल्दा विरोध गर्नेलाई के भन्नुहुन्छ ?
विरोध नै गरेका छैनन् । मैले बोलेको विषय राम्ररी हेर्नू । सुन्नू । मैले तीन कुरा उल्लेख गरेको छु– (माफ गर्नुहोला पाठकवृन्द उहाँले पुरुष र महिला जनेन्द्रियलाई ठेट भाषामा बोल्नुभए पनि यहाँ उल्लेख गर्न सकिएन) नेपाली शब्द हो । सो शब्दमाथि बहस चलाउनुपरेन । राष्ट्रियता, भाषा र संस्कृति भनिन्छ । राष्ट्रियतामा भाषाको कुरा कति आइरहेछ । राष्ट्रिय भाषा कहाँ छ ? प्रतिबन्ध लगाउने भए सबैतिर लगाउनुपर्यो । शब्दकोशमा लगाउनु्पर्यो । दैनिक बोलीचालीमा लगाउनुपर्यो । बोल्नबित्तिकै फासी दिनुपर्यो । रोगको मुख्य घर नै योनी, लिंग र गुद्वार हो । यसलाई सही तरिकाले नसिकाउँदा अनन्त अपराध घट्ने गरेका छन् ।
यस विषयमा तपाईंले दिनुभएको अन्तर्वार्ता परिवारसँग बसेर हेर्न सक्नुहुन्छ ?
मेरो घरमा योनी, लिंग र गुद्वार भन्दैनौं । त्यसलाई ठेट नेपाली भाषामा जे भनिन्छ, त्यही भन्छौं । मैले श्रीमतीलाई तिम्रो ………..बाटै धेरै रोग निक्लन्छ । दिनमा एकपटक हेर, सफा गर । छोपेर नराख भन्छु । त्यसलाई दुरुपयोग नगर । दुरुपयोग गरे महिलाले दुःख पाउँछन् भनेर मेरो परिवारमा त कमन भइसक्यो । श्रीमतीले पनि तपाईंको……सफा गर्नू भन्छिन् ।
हामी कसैलाई गाली गर्दा गधा, आलु, मुला भन्छौं नि । त्यो पनि त गाली हो । हरेक कुरा विपरीत हुन्छ । नराम्रोको राम्रो । राम्रोको नराम्रो । त्यसलाई आत्मसात् गर्न जान्नुपर्छ । सक्नुपर्छ ।
मेरो अन्तर्वार्ता श्रीमान् श्रीमती सँगै बसेर हेरेपछि धेरैले टेलिफोन गरेका छन् । उनीहरूले हामीले त छोराछोरी सँगै राखेर पनि हेरायांै भनेका छन् । पहिले श्रीमान् हेरे । अहा यो त छोराछोरीलाई पनि सिकाउनुपर्छ भनेर सबै बसेर हेरे । हिजोआज मलाई देख्नसाथ मदन सर होइन भनेर सोधिहाल्छन् । मैले बुझिहाल्छु । मैले हेर्नुभयो भन्दा अँ हेर्यौं भन्छन् । कस्तो छ भन्दा सबैलाई काम लाग्दोरहेछ भन्छन् । संसारको सबै समस्या ……………..त्यहीं अल्झेको छ ।
तपाईंले बिहे गर्नुहुँदैन भन्नुभयो, आफैंले चाहिँ किन दुई बिहे गर्नुभएको । यो त विरोधाभास भएन र ?
अहिलेजस्तो थाहा पाएको भए मैले विवाह गर्दिनथें । श्रीमती साटो मसँग साथी हुन्थी । हामी मन मिलुन्जेल सँगै बस्थ्यौं । मिल्न नसकेको दिन अर्को साथी खोज्थें ।
मलाई बाध्यतावश १३ वर्षमा विवाह गराइयो । मलाई पढ्न जान बाध्यता थियो । पढ्नकै लागि विवाह गरें । उनीसँग १० वर्ष सँगै बस्यौं । छोरी पनि भइन् । तर, मिल्न सकेनौं । मेरो सपना एकातिर । उनको इच्छा अर्कोतिर । मिल्दै नमिल्ने । म महत्वाकांक्षी मानिस । उनी महत्वाकांक्षीहीन । नमिलेपछि हामी छुट्टियौं । उनले भिनाजुसँग बिहे गरिन् । मैले दोस्रो विवाह गरें ।
दोस्रो श्रीमतीले पनि मलाई धेरै अधिनमा राखिन् । मेरो कारण उनी तनावग्रस्त भइन् । मैले योभन्दा राम्री महिला पाउँदिन भनेर बुझें । अलि–अलि तल÷माथि हुन्छ भनेर सम्झौता गरें । अहिले हामी साथीजस्तो छौं । एकले अर्कालाई साथी ठान्छौं ।
प्रकाशनमा नआई विवादमा आएको प्रेम, विवाह र यौनबारे यहाँले लेख्दै गर्नुभएको किताब पाठकले कहिले पढ्न पाउँछन् ?
हामीले खोटाङको ‘नयाँ स्कुल’मा परीक्षण गर्दै छौं । किताबकै रूपमा प्रकाशन हुन तीन वर्ष लाग्छ ।
काठमाडौं । इरानले पूर्व सहायक रक्षा मन्त्री अलीरेजा अक्बरीलाई मृत्युदण्डको सजाय दिएको छ । बेलायतका
भक्तपुर – चाणक्य कलेज अफ म्यानेजमेन्ट व्यवस्थापन शिक्षामा भक्तपुरकै सर्वोत्कृष्ट र नमुना कलेज हो ।
क.सहदेव न्यौपाने,नेता नेकपा एमाले,भक्तपुर भक्तपुरको सुर्यविनायक नगरपालिका ४ दधिकोटको नेकपा एमालेलेमा
चार दशकदेखि निरन्तर राजनीतिमा रहेर दर्जनौं सामाजिक संस्थाहरुको स्थापना गरि सामाजिक काममा समर्पित चन्दन कृष्ण
नेकपा मसाल दोलखाको सेक्रेटरी,वागमती क्षेत्रीयव्युरो सदस्य मसाल निकट विभिन्न जबस तथा खुल्ला मोर्चाहरुको केन्द्रिय भुमिका
पुस ५ को कदम प्रतिगामी थियो भनेर एमालेमै बस्न मिल्दैन, पार्टीमा फरक मत छैन २०७८