सुरज सुवेदीकाे “फलैँचा” कथा

“यो धागो समातेर तिमी परसम्म जानु,” उसले भनी ।

2141913304Suraj-Subedi-(1)

“कति परसम्म ?” मैले सोधेँ ।

“जबसम्म यो सकिँदैन,” उसले जवाफ दिई ।

“म त यसको अन्त्य नजिकै देखिरहेको छु,” मैले संवाद अफ्ट्यारो बनाउन खोजेँ । वार्तालाप चलिरह्यो ।

“गइरहनू, फर्किएर नहेर्नू ।”

“पाइला अडिए भने ?”

“त्यसको जिम्मा आफैंले लिनुपर्छ ।”

मलाई त्यो जवाफ सुन्न मन थिएन । हुन सक्छ उसलाई त्यो प्रश्न । तर, हामी दुवैले सुन्यौं ।

उसले हातमा खै के ल्याएकी रहिछे– मलाई थमाइदिई । हिँड्ने बेला उसैले भनेको मान्ने भएर मैलेफर्किएर हेरिनँ ।

मैले त्यो के हो भनेर पनि खोलिनँ । नाकनजिकै लगेर बास्ना भने लिन खोजेँ तर केको हो, चिन्न सकिनँ । त्यसमा उसको पर्फ्युम पक्का पनि थिएन । अरु बेला गिफ्ट दिँदा पर्फ्युम छर्किएरमात्र दिन्थी । त्यो कुनै हलुका सामान थियो । हल्लाउँदा आवाज निकालेर हल्लिन्थ्यो ।

म गइरहेको उसले हेरी कि हेरिन- थाहा पाइन । ऊ उभिइरहेको मैले हेर्न सकिनँ । त्यसैले फर्किइनँ । फर्किएपछि बाटो गह्रौं हुन्छ । किन फर्किइनँ भन्नेसोच्दामात्र पनि गह्रौं हुन्छ ।

० ० ०

म हिँडिरहेँ । सेटिङबारे भन्न सक्दिनँ । मैले खासमा मसिनो बाटोबाहेक केही देखिरहेको छैन । हातमा समातेको डोरी भने महसुस गरिरहेको छु । बाटो लामोहुँदै गर्दा डोरी पनि गह्रौ हुँदै गएको छ । घिस्रिएको आवाज थोरै आइरहेछ ।

बाटोमा केही थान मान्छेहरू भेटिएका थिए । उनीहरूले मलाई देखे, मैले उनीहरूलाई । बोलचाल गरेनौं । एउटै बस कुरिरहेका मान्छेहरू बस स्टेसनमा सँगैउभिएर पनि नबोलेजस्तो । वा एउटै सिटमा बसेकाहरू । वा परीक्षामा एउटै बेन्चमा परेकाहरू । बोल्ने मान्छेहरूभन्दा कति धेरै छन् नबोल्ने मान्छेहरू !मलाई कसैसँग बोल्न मन थिएन । कोही परिचित भयो भने अपरिचित हुनुको मजा रहन्न ।

“भाइ उतै जाँदै हो ?” आफूले बोलाउँदिन भनेर पनि नहुने । मुख बन्द गर्न सकिएला तर कान बन्द गर्न सकिन्न । कसैले मतिर फर्किएर सोध्यो ।

उतै भनेको कता ? मैले भेउ पाउन सकिनँ । सोध्न पनि मन लागेन । मैले सोध्नुको अर्थ ऊसँग परिचयको सम्भावना बढ्नु हुन्थ्यो । म परिचय दिन र गर्नदुइटै मन नपराउने मान्छे ।

म नबोलेको देखेर उसले फेरि सोध्न खोज्यो । मलाई प्रश्नमा प्रश्न थपिन खोजेको मन परेन । हतपत जवाफ दिँए¸ “हो हो ।”

“कहाँ जान लाग्नुभएको ?” उसले फेरि सोध्यो । मैले जुन कुरा टार्न खोजेको थिएँ, त्यो अझै कठिन बनेर मेरो नजिक तेर्सियो । उसले पहिला ‘त्यतै ?’भन्यो अनि मैले ‘हो’ भनेपछि ‘कता ?’ भन्यो ।

“तेतै भन्नुभा हैन अगि ?” म झर्किन खोजेँ ।

“नरिसाउनुस् न । मैले त बाटोको गन्तव्यतिर पो देखाउन खोजेको । तपाईँ पनि म जाने बाटो नै जान खोज्नुभएको हो जस्तो लागेर सोधेको पो त ।” मझर्किएको देखेर थोरै हच्किए पनि ऊ चुप लागेन । यसो भन्दै गर्दा उसले टाउको कन्याउन टोपी झिक्यो । मैले देखेँ- उसको कपाल पातलो थियो । तालुलगभग खाली हुन लागिसकेको ।

उसको अनुहार कहीँ कसैसँग मिलेजस्तो लागेन । मान्छे चिन्न पनि कोही जस्तो लाग्नुपर्ने रहेछ । झुस्स दाह्री एकदमै नसुहाएको थियो उसलाई । तालुछोडेर कपाल गालामा आइपुगेको जस्तो लाग्थ्यो । आँखा वरपर मसिना धर्साहरू कोरिएका थिए ।

“मलाई तपाईँ कता जान लागेको भन्ने थाहै छैन । म कसरी जवाफ दिऊँ तपाईँको प्रश्नको ?” मलाई ऊभन्दा पर गएर बस्न मन भयो । त्यसैले यसो भन्दैअलिक पर सरेँ । ऊ म भएतिर आउन खोजेन । बरु परैबाट ठूलो-ठूलो स्वरमा कराएर गफ गर्न थाल्यो ।

ऊ कराएको सुनेर अरू मानिसहरूले ऊतिर हेरे अनि मतिर । उसको जवाफ फर्काउन मैले पनि ठूलो बोल्नु पर्‍यो । ऊ सुन्दैनथ्यो एकपटकमा । फेरिदोहोर्‍याउनुपर्ने । एकछिन बोल्दा नै मुख गलिहाल्यो । टाढा गएर पनि उसले नछोडेपछि म फेरि नजिक फर्किएँ ।

“आउनु त यतै पर्‍यो,” ऊ विजेताजस्तो भएर हाँस्यो ।

उसका आँखा धमिला थिए, बोली भने कडा । मैले नियालेँ उसलाई । कानको छेउमा सानो खत थियो । त्यसलाई ऊ बेलाबेला कन्याउँथ्यो । तर, धेरै बेर भनेनियालिनँ ।

उसले ‘मलाई निकै बेर हेर्नुभयो त’ भन्ला भनेर डर लाग्यो । बरु ऊतिर हेर्नु नपरोस् भनेर कालो चस्मा झिकेर लगाएँ । सिसा मैलिएको रहेछ ।पछिल्लोपल्ट कहिले लगाएको थिएँ भन्ने पनि याद थिएन । झिकेर सिसा पुछेँ ।

“सिसा त जोडले पुछ्नुभयो,” ऊ फेरि छेउमा आयो ।

“मैलो भएछ अनि,” मैले मसिनो स्वरमा भनेँ ।

“म पनि मद्दत गरिदिऊँ कि ?”

“पर्दैन ।”

उसले कोटको टाँक खोल्यो । भित्री गोजीबाट एउटा चस्मा निकाल्यो । र, भन्यो, “त्यो पुछ्ने एकपल्ट मलाई पनि पास गर्नु है त ।” मैले नाइँ भन्नै नपाई उसले पुछ्ने तानिसकेको थियो ।

“कालो चस्माले यथार्थ छेलिन्छ हो?” चस्मा पुछ्दै ऊ नै बोल्यो ।

मलाई यथार्थ छेलिनु र नछेलिनुसँग मतलब थिएन । त्यसैले जवाफ नदिई चुप बसेँ ।

“तपाईँले कालो चस्मा लगाएको त मलाई हेर्न त हो नि । म बुझ्छु त्यति कुरा । किन डराउनुहुन्छ, नलगाई हेर्नुस्,” ऊ हाँस्यो । जोडजोडले हाँस्यो र भन्यो,”त्यो चस्मा तपाईँको खल्तीमा मैले नै हालिदिएको हुँ ।”

म झस्किएँ ।

“नझस्किनुस्,” उसैले भन्यो, “तपाईँ मसँग बिल्कुलै सुरक्षित हुनुहुन्छ । मै भन्दिन्छु । खासमा म तपाईँ जाने ठाउँमा हैन, तपाईँ म गएको ठाउँमा आउँदैहुनुहुन्छ ।”

उसले आश्चर्यको कुरा गर्‍यो । हुन त मलाई चस्मा कतिबेला बोकेँ, थाहा थिएन तर पनि उसले मेरो खल्तीमा चस्मा राखिदिनु अनौठो कुरा थियो । मैलेपत्याउन खोजेर पनि सकिनँ ।

“भेउ पाउन किन खोज्नुहुन्छ ? हुन्दिनुस् । कुनै-कुनै कुरा त भेउ नपाउँदा नै जाती हुन्छ । गएँ म । तपाईँ डराउनुभयो । जोक्स नबुझ्ने मान्छेहरूसँग मेरोकुरै मिल्दैन,” मेरो अनुहारमा अचानक दौडिएको डरको तरङ्ग शायद उसले पढ्यो र उठेर हिँड्यो ।

म उसलाई बोलाउन उसको नजिक जान खोज्दै थिएँ । ऊ उठेर गइहाल्यो । कस्तो अचम्मको मान्छे रहेछ !

० ० ०

“आशा छ धागो छोडेको छैनौ । लिएरै जाँदै छौ,” उसले झोलामा सानो चिट हाल्दिएकी रहिछे, “तिमी जानासाथ मैले यता समाइराखेको धागो छोडिदिएँ ।अब तिमीलाई धागो तान्न गाह्रो हुँदैन । चुँडिने सम्भावना पनि हुँदैन । बस् तिमी हिँड्न भने नछोड्नू ।”

मैले किन उत्सुक भएर झोला खोल्न खोजेँ, थाहा छैन । कृष्ण धरावासीले खाँबोमा झुन्ड्याइएको झोला खोल्दा सती प्रथाबारेको त्यस्तो दुखान्त कथाभेटाएका थिए । मैले केही भेट्नेवाला थिइनँ । हुन त मलाई के थाहा ? उनको कथा पढेकाले म झोला खोल्न लालायित भएको त हैन ? खुल्दुली भयानकहुन थालेको महसुस भयो । ज्यादा खुल्दुलीले इडिपसको पतन भएको नाटक पढिसकेको छु । तर, आफूलाई पर्दा संसारका कुनै किताबले पनि दुईस्तै पाठसिकाउन सक्दैन ।

मेरा हातहरू गल्न खोजिरहेका थिए । हात टेकेर हिँडेको थिइनँ तर पनि खुट्टा हैन, हात गलिरहेको थियो । मलाई गल्न पनि रमाइलो भएजस्तो भयो ।

उकालो झनै ठाडो हुन थाल्यो । घरिघरि गन्तव्यतिर हेर्न खोज्छु । डाँडातिर जाँदै गरेको घाम टल्किन्छ । आँखा बिझाउँछ र पुन: तल हेर्छु । हरेक पाइलामाजमिन फरक-फरक भइरहेको छ । ढुङ्गा अलग–अलग छन् । झारहरु अलग छन् । मौसमै अलग हुँदै गइरहेको जस्तो ।

सबैभन्दा मुख्य कुरा मलाई कता गइरहेको हुँ भन्ने कुरा थाहा छैन । त्यसैले अगाडि बाटोको अड्कल पनि छैन । बितेको बाटो पनि बिर्सिँदै गइरहेछु । यतिसबैथोक अलग देखेर पनि मलाई उसले छोडेको डोरी लिएर हिँड्न नरमाइलो लागिरहेको छ ।

“गल्नुभएको हो ?” अघिकै मान्छे फेरि नजिकै आइपुग्यो । ऊ एकछिन पहिला तलबाट उक्लिरहेको देखेको थिएँ ।

“हैन,” म उसलाई फेरि पनि तर्काउन खोज्छु ।

“झुट नबोल्नुस् । यस्तो उकालो म कति धेरै चढिसकेको छु । मलाई थाहा नभए जस्तो । बोल्ने साथी भएन भने बाटो काट्न असहज हुन्छ । तपाईँ त झन्धागो लिएर हिँड्नुभएको छ,” उसले मलाई कुममा समातेर भन्यो ।

“चाहिने कुरा चाहिँ गर्दैन, नचाहिने कुरा चाहिँ गरिराख्छ,” मनमनै यसो भनेँ तर सोधेँ, “बरु भन्नुस् धारा कतै छैन यहाँ ?”

“थाहा छ, मैले तपाईँको कुम किन समाएँ ? किनकि तपाईँ कुममा विश्वास गर्नुहुन्छ,” ऊ आधा हाँसो हाँसेको छ । मेरो जवाफ नआइकन जवाफ दिएरउसले संवादलाई एकोहोरो बनाएको छ ।

म केही बोल्न खोज्दै गर्दा उसले नै बोल्न दिएन ।

“नगर्नुस् । सक्नुहुन्छ भने धागोमा पनि विश्वास नगर्नुस् । यी सबै चिज टेम्पोररी हुन् । धागो किन बनेको हो थाहा छ ? छिन्नलाई । धागोले बनाएकासबैथोक सम्झिनुहोस् त कसरी छिन्छन्,” ऊ खिस्स हाँस्यो र थप्यो, “अब टेम्पोररी भनेको नबुझ्ने होला । अस्थायी भनेको क्या ।” दिक्क मान्दै भन्यो,”जोक पनि बुझाउनु पर्छ यार ।”

मैले उसलाई फेरि नियालें । त्यस्तो उकालो हिँडेर पनि ऊ थाकेको थिएन । उसले फेरि टाउको कन्याउन टोपी खोल्यो र कन्यायो । टाउकोमा धेरै खतहरूरहेछन् ।

“मैले किन टाउको कन्याएँ भन्ने कुरामा पनि जिज्ञासा होलान् तपाईँलाई । हैन ?” उसले ब्याक टु ब्याक प्रश्न गर्‍यो ।

मलाई उसको कुरा चित्त बुझेको छैन । तर उसलाई यो कुरा थाहा छैन । ऊ लगातार बोलिरहेको छ । मलाई दिक्क लगाउने एकमात्र इन्टेन्सन भएजस्तो ।आजकाल मान्छे अरूले सुन्दै छन् कि छैनन् भन्ने कुरा ख्यालै नगरी बोल्नमा मात्र ध्यान दिन्छन् । ऊ त्यस्तै एक मान्छे भएको छ ।

“तपाईँ ज्यादा नै बोल्दै हुनुहुन्छ थाहा छ ? मलाई तपाईँको कुरा सुन्नु नै छैन,” अति भएपछि म ऊसँग झर्किएँ । तर, मलाई रिसाउन पनि धेरैबेर आएन ।गाली गर्ने शब्द पनि एकैछिनमा सकिए ।

“हैन हैन, म बढी बोलेको हैन, तपाईँले चाहिँ कम बोल्नुभएको हो । तपाईँ बोल्नुहुन्छ होला भनेर म बोलिरहेको,” यति भन्दै उसले मेरो कुममा हात राख्यो ।

“मेरो कुमबाट हात हटाउनुस् । मलाई तपाईँको कुनै कुरा सुन्नु छैन,” मैले उसलाई हप्काएँ ।

एकछिन दुबैजना चुपचाप भएर हिँडेपछि एउटा चौतारी आयो । हामी त्यहाँ बस्यौं । बिस्तारै चलेको सिरसिर हावाले आनन्दित बनायो ।

ऊ ढल्कियो । म उठेर हिँड्दा पनि सुतिरहेकै थियो ।

० ० ०

बोकेको भन्दा पनि नबोकेको भारी गह्रुंगो हुन थालिसकेको छ । उकालो सकिएको छैन । बीचमा एकछिन सुस्ताउन भनेर अर्को चौतारीमा बसेको छु ।त्यतिन्जेल अघि भेटिएको मान्छे भेटिएन । ऊ पनि थाक्यो होला शायद ।

चौतारीमा कसैको नाममा फलैंचा लगाइएको रहेछ । यस्ता कति धेरै फलैंचा बनेका होलान् संसारमा ? स्मारकहरु ? शालिकहरु ? संसार ध्वस्त भयोभने यिनीहरूको के हुन्छ ?

कतैबाट मसिनो हावा चलिरहेको छ । कतै गइरहेको होला ऊ पनि मजस्तै । अघिसम्म पसिनाले लपक्क भिजेर तात्तिएको जिउ चिसो हुन थालिसकेको छ ।मैले गोलगन्जी फुकालेर निचोरेँ । पानीजस्तै भएर पसिना बग्यो ।

“आँसु पनि पसिनाजस्तै नुनिलो हुन्छ है,” ऊ टुप्ल्क्क आइपुग्यो । उसले यसपटक मलाई छोएन ।

“हुँदो हो । मैले आँसु पिएको छैन, त्यसैले थाहा छैन,” मैले भनेँ ।

“बानी गर्दै गर्नुस् । तपाईँ त्यही पथमा हुनुहुन्छ । डोरी छोड्दिनुस् । काँध खाली गर्नुस् भनेको थिएँ, गर्नुभएनछ त,” उसले पहिलोपटक मेरो आँखामा हेर्‍यो। मैले नै आँखा तर्काएँ ।

“सम्झना सँगाल्ने बानी छ मेरो । सकुन्जेल बोक्छु, नसके फालिदिन्छु । तपाईँलाई केको खसखस ?”

उसलाई त्यसो भन्दै गर्दा कताकता गला भासिएजस्तो भयो । आँसु आउनलाई गहिरो पीडा भएजस्तो । मलाई ‘फालिदिन्छु’ भन्न ज्यादा कठिन भयो ।त्यो डोरी मैले चाहेर पनि फाल्न सकिरहेको थिइनँ ।

“गधाको बारेमा सुन्नुभा’छ ? उसलाई भारीको यस्तो नशा हुन्छ रे कि भारी नभए हिँड्न पनि सक्दैन रे ! तपाईँ पनि किन भारीको नशा लगाउन खोज्नुहुन्छ?”

“यति सानो डोरी त हो के भारी छ र ?” मैले अझै पनि आफ्नो बचाउ गरी नै राखेको थिएँ । उसले सम्झाउन खोजेको कुरा मैले बुझिरहेको थिएँ तर मलाईबुझ्न मन थिएन ।

“हो ! डोरी सानै हो तर तपाईँले एकातिर मात्र समाइरहनुभएको छ । भुइँमा लत्रिरहेको छ । घिसार्दै हुनुहुन्छ तपाईँ त्यसलाई । याद गर्नुस्, घिसारेको घाँसगाईबस्तुले पनि खाँदैन ।”

ऊ कन्फिडेन्ट सुनियो । मसँग उसलाई फर्काइहाल्ने कुनै जवाफ नभएकोमा सन्तुष्ट पनि देखियो । गएर फलैंचामा बस्यो । गोजीबाट केही निकाल्यो रभन्यो¸ “तपाईँको बारेमा केही पर्सनल कुरा गरौँ न हामी हुन्न ?”

“म तपाईँलाई राम्रोसँग चिन्दिनँ । बाटोमा भेटिएको मान्छे हो तपाईँ । म तपाईंसँग पर्सनल कुरा किन गरुँ ?” म फेरि झोक्किएँ ।

“तपाईँको यही त कमजोरी छ । अरूलाई चिन्ने चक्करमा आफूलाई भुल्नुहुन्छ । नचिनेको नाटक गर्नुहुन्छ । खासमा तपाईँले चिन्दिनँ भन्ने धेरैलाईचिन्नुहुन्छ । तर, चिनेका धेरैलाई बिर्सिनुभयो ।”

उसले ममाथि लगाएका धेरै आरोप सही हुन् जस्तो लाग्न थालेका थिए । तर मैले नचिनेको मान्छे q कसरी मेरो बारेमा सबै कुरा बताइरहेछ भन्ने जान्नउत्सुक थिएँ म ।

“प्रश्न सोध्न हतार नगर्नुस् । भन्नुस् नाम के हो ?” मभन्दा पहिला उसैले प्रश्न मतिर हुत्यायो ।

मैले नाम भनेँ ।

“वतन ? याने कि ठेगाना ?”

मैले ठेगाना भनेँ ।

“के गर्नुहुन्छ ? नँढाटी भन्नुस् ।”

“नाटक हेर्छु ।”

“मतलब ?”

“काठमान्डूमा धेरै नाटक चलिरहेका हुन्छन् । तिनलाई हेर्छु । मन लाग्यो भने समीक्षा पनि लेख्छु ।”

“यो कुरा मलाई थाहा थिएन ।”

“तपाईँलाई थाहा हुनु जरुरी पनि त छैन । मलाई नै पनि कहिलेकाहिँ यो कुरा थाहा हुँदैन ।”

ऊ केही चिन्तित देखियो । भन्यो, “अभिनय हेर्नुहुँदो रहेछ । थाहा छ- अभिनयमा के हुन्छ ? गर्दागर्दै आफ्नो यथार्थ पनि अभिनय लाग्न थाल्छ । पात्रहरूआफैं हुन् जस्तो लाग्छ । बहुत पीडाको काम हो यो हेर्नुस् ।”

“तपाईँलाई कसरी थाहा भयो ? तपाईँ पनि अभिनय गर्नुहुन्थ्यो ?”

“हैन¸ मेरो साटो तपाईँले नै गरिरहनुभएको छ । म तपाईँको अभिनय महसुसमात्र गर्छु । तपाईँले मलाई कहिल्यै महसुस गर्नुभएन ।”

“मैले बझिनँ । तपाईँ मलाई चिन्नुहुन्थ्यो ?” मैले सोधेँ ।

“आफैंले आफैंलाई पनि नचिन्ने हुन्छ ? तर, तपाईँले मलाई चिन्नुभएन ।”

“आफैं ?” म झस्किएँ । दोस्रोपटक झस्किँदै थिएँ म ।

“हो । म तपाईँको भविष्य थिएँ । तपाईँलाई यहाँसम्म ल्याउनु थियो मलाई,” भनेर ऊ उठ्यो र फटाफट हिँड्यो । फलैंचा खाली भयो । मैले ऊ कता गयो,देखिनँ । पर सुनेर भन्यो, “धागो छोड्नुभएन भने फेरि भेटौंला ।”

म उठेर ऊ बसेको फलैंचानजिकै गएँ । झल्याँस्स भएँ । त्यो फलैंचा मेरै नाममा बनाइएको थियो ।

प्रतिक्रिया दिनुहोस्
सम्बन्धित वर्गका समाचारहरू

विश्वकै ठूलो संस्कृत–नेपाली विद्युतीय शब्दकोश सार्वजनिक, चार लाख शब्दको अर्थ समावेश

काठमाडौँ, स्वामी केशवानन्द गिरिले विश्वमै ठूलो संस्कृत–नेपाली विद्युतीय शब्दकोश निर्माण गरी सार्वजनिक गरेका छन्। यो विद्युतीय

आज श्रद्धा र भक्तिसाथ आमाको मुख हेर्ने पर्व मनाइँदै

७ वैशाख,काठमाडौं। प्रत्येक वर्ष वैशाखकृष्ण पक्ष औँसीका दिनमा जन्मदाता आमालाई सम्मान गरी मनाइने आमाको मुख

देशभर विश्व हिन्दू परिषद नेपालको स्थापना दिवस मनाइयो

१७ चैत,काठमाण्डौ । विश्व हिन्दू परिषद नेपालको स्थापना दिवस विविध कार्यक्रम गरि देशभर मनाइएको छ

वर्षा र सहकालका देवता मानिने सेतो मच्छिन्द्रनाथको रथयात्रा आजबाट सुरु हुँदै

१५चैत,काठमाडौं।वर्षा र सहकालका देवता मानिने सेतो मच्छिन्द्रनाथको रथयात्रा आजबाट सुरु हुँदैछ। रथ साँझ ५ बजे

आज घोडे जात्रा पर्व मनाइँदै, काठमाडौं उपत्यकामा सार्वजनिक बिदा

७ चैत,काठमाडौं । चैत्र कृष्ण औंसीका दिन प्रत्येक वर्ष मनाइने घोडे जात्रा पर्व आज विभिन्न

दशौं म्यूजिक खबर म्यूजिक अवार्ड मनोनयनको प्रमाणपत्र प्रदान

२८ फागुन, काठमाडौं । दशौं म्यूजिक खबर म्यूजिक अवार्डको मनोनयनको उत्कृष्ट पाँचभित्र पर्न सफल स्रष्टा