January 3, 2020

गेरुवस्त्र लाउनेलाई धर्मका नाममा अधर्म गर्ने छुट छैन (टिप्पणी)

बबिता ढकाल

सन्त त्यस्ता व्यक्तिलाई भनिन्छ, जसले सत्यको अनुशरण गर्छन्, आत्मज्ञानी हुन्छन् । यो कोटीमा सन्त कवीर दास, सन्त तुलसीदास, सन्त रैदास आदीका नाम आउँछन् । सन्त शब्द ‘सत्’ शब्दको कर्ताकारक बहुबचन हो । यसको अर्थ साधु, सन्यासी, त्यागी पुरुष वा महात्मा हुन्छ ।

अहिले ‘सत्’ हराएको छ । अब सन्तको परिभाषालाई कसरी बुझ्ने ?

आफुलाई सन्त हुँ भन्ने र आफ्नो नामको जप गर्न लगाउनेको लामै लर्काे छ यो समाजमा । यो लर्काे विशेषगरि नेपाल र भारतमा धेरै हदसम्म फैलिएको छ । प्रायः हिन्दु धर्मका अनुयायी भनिनेहरु पतित बन्दै गइरहेका छन् । ख्रिष्टियानीटीको महान पास्टर, एल्डर बन्नेहरु स्खलित भइरहेका छन् ।  धर्मकै खोल ओढेर अधर्म गर्नेहरुले समाज दुषित बनाइरहेका छन् । धर्मको सारतत्वलाई ब्यापार गर्नेहरुको मोहजालका पछाडि हामी अन्धभक्त भै लागेका पनि छौं ।

हिन्दु संस्कारमा अनुयायी भनेका आफ्ना सन्तान जस्तै मानिन्छन् । तर सबै सन्त र सिद्धबाबा भनिएका कहाँ अभिभावक हुन्छन् र ? धर्म र संस्कारको प्रवचन दिएजस्तै संस्कारित हरेक काहाँ हुन्छन् र ? सन्तको खोल ओढेका धेरै बाबाबाट धेरै अनुयायीहरु पीडित छन् ।

धर्मको कुरा गर्दा काल माक्र्सले भनेका छन्, ‘धर्म भनेको उत्पीडित वर्गको सिंङ हो, मुटुविहीन संसारको मुटु हो र आत्माहीन समाजको आत्मा हो ।’ उनले धर्मलाई अफिमसँग तुलना गरेका छन् । काल माक्र्सले मात्रै होइन, हेगेलले पनि धर्मलाई राज्य र समग्र संसारको मेरुदण्डका रुपमा व्याख्या गरेका छन् । हुन त अहिले दुबै यो संसारमा छैनन् तथापी धर्मको यो विभेद र विवाद संसारभरि कायम नै छ ।

कोही धर्मका आडमा शासन गर्न चाहन्छन्, कोही व्यापार गर्न चाहान्छन् । त कोही धर्मकै खोल ओढेर अपराध गर्छन् । अहिले त योग र धर्मलाई जोडेर पनि हेर्ने गरीएको छ । आध्यामिक चिन्तनलाई पनि धर्मका रुपमा हेरिन थालिएको छ ।

हिन्दुमात्र नभई अन्य धर्महरु पुस्तौंसम्म एउटा धर्मगुरु अनि उनका हाँगा, अनुयायी र पछ्याउने बिचारहरुको आडमा चलेको छ । धर्मका नाममा बाबाहरुको कमि नेपालमा पनि कहाँ छ र ? धर्मका नाममा खेती गर्नेहरुको कमी छैन हाम्रो समाजमा । धर्मको नाममा महिलालाई भोग गर्नेहरुको कथा पनि छ हाम्रै समाजमा । कोही त आफ्नो अपराध लुकाउन कर्मको खोल ओढेर तपस्यामा लिन भएको स्वाङ पनि गर्छन् ।

यस्ता ढोंगी बाबाहरु मध्ये केही समाज सामु नाङिदै जाँदा धर्मका आडमा ताण्डव मच्चिएको प्रष्ट हुँदै गएको छ । भारतमा सन्त महन्तका रुपमा  महिला अनुयायीहरुलाई यौन दुव्र्यवहार गरेर जेल परेका धेरै उदाहरण छन् । आशाराम बापुदेखि, रामरहिम, सन्त रामपालसम्मका कर्तुतले धर्मका नाममा केके हुँदो रहेछ खुल्दै गइरहेको छ ।  पछिल्लो समय यस्ता घटना नेपालमा पनि घट्न थालेका छन् ।

आफुलाई स्वयं ‘सिद्धबाबा’ घोषणा गरेका सुनसरी बराहक्षेत्रका कृष्ण बहादुर गिरीले महिला अनुयायीमाथि बलात्कार गरेको आरोप छ । छविलाल गिरीका कान्छी श्रीमतीबाट २०३७ सालमा सोलुखुम्बुमा जन्मिएका कृष्ण गिरीले त्यहीँको स्थानीय विद्यालयमा कक्षा सातसम्मको पढाई सकेपछि घर छोडेर हिँडेको ६ वर्षपछि सन्तको भेष धारण गरेको बताइन्छ । गेरु वस्त्र धारण गरी घर आउनु अघि उनले ६ पेज लामो पत्रसमेत लेखेका थिए । जसमा उनले आफुले भारतको विश्वविद्यालयमा वेदाचार्य गरेको, आयुर्वेदमा आचार्य गरेको, जर्मनको विश्वविद्यालयमा स्नातकोत्तर गरेको दाबी गरेका छन् ।

घर छाडेर भौंतारिएको ६ वर्षमै उनले विश्वविद्यालयबाट कसरी डिग्री हासिल गरे ? कसरी जर्मन सम्म पुगे ? आयुर्वेदका ज्ञाता कसरी भए ? प्रश्नहरु अनुत्तरित छन् ।

डेढ दशकअघि चतरा आएका कृष्ण बहादुर उर्फ कृष्णदास गिरीले सरकारी जग्गा नै कब्जा गरी धर्मको नाममा ब्यापार गर्दा उनको विगत नहेरी अनुशरण गर्ने जमात ठूलो छ । रामनाम जप्दै गेरुवस्त्र धारण गरेका कथित ‘सिद्धबाबा’ले राष्ट्रका ठूल्ठूला ब्यक्तिलाई सम्म झुकाउने सामथ्र्य राखेका छन् । चतरामा उनले धर्मका नाममा गर्ने धार्मिक अनुष्ठानमा राष्ट्रपतिदेखि प्रधानमन्त्री, ठूल्ठूला राजनीतिक दलका नेतालाई सम्म उभ्याउन सकेका थिए । तर, नारीको अनुहार सीधा हेर्दापनि पाप ठान्ने सन्तलाई बलात्कारकै आरोप लागेपनि समग्र हिन्दुधर्म प्रति नै आघात पुगेको छ ।

‘सिद्धबाबा’का काण्ड यतिमात्र छैन । यीनले चारवर्ष अघि इटहरीस्थित बालग्रामका दुई बालिकालाई पढाउने बहानामा आश्रममै यौन शोषण गरेको घटना सार्वजनिक भएको थियो । तर, त्यो घटनालाई शक्तिको आडमा लुकाइयो ।

आयुर्वेदका जानकार गिरीले शक्तिबद्र्धक जडिबुटी खाएर महिला अनुयायीलाई समेत जडिवुटी खुवाएर लठ्याउने, कामवासना जागृत गराउने गरेको भनिन्छ । महिला अनुयायीसँगको उठवसको विवादमा आफ्नै भाई एनकुमार गिरीलाई कुटेका कथित ‘सिद्धबाबा’को चरित्र कस्तो थियो होला ? अनुमान मात्रै लगाउन सकिन्छ ।

उनले बराहक्षेत्रको सुनसरी मोरङ सिंचाई आयोजनाको १३ बिघा जग्गा कब्जा गरेर सुरुमा आर्युवेदको निःशुल्क स्वास्थ्य शिविर सञ्चालन गरेको भनिएपनि त्यहाँ अपराधकर्म मात्र हुन्छ भन्ने सिद्ध हुँदै गएको छ । उनले शिविर सम्पन्न भइनसक्दै घेराबारा गरेर  मन्दिर, हनुमानको प्रतिमा, रामनन्दचार्य सेवा पीठका भवनहरु धमाधम निर्माण गरी शक्तिको आडमा सरकारी सम्पत्तिको दोहन गरेका छन् ।

यसरी धर्मको आडमा समाजलाई भ्रमित गराउनेहरुको कूकर्म हाम्रै आँखा अगाडी छर्लंग भइरहँदा हामी चैं उनीहरुकै अन्धभक्त हुनु भनेको समाज र राष्ट्रको निम्ति ठिक हैन । धर्मको आडमा बारम्बार अधर्मीहरुको जन्म हुन्छ, अधर्मीहरुको कारण समाज विग्रन्छ भने, त्यस्तालाई सजाय दिनु राज्यको कर्तब्य हो । तर, यहाँ त राज्य नै धर्मका नाममा अधर्म फैलाउनेका पक्षमा नतमस्तक छ ।

धार्मिक अपराधीहरुलाई संरक्षण गर्दै जाने हो भने धर्म र आस्थाका नाममा महिला मात्र हैन समाज र राष्ट्र नै बलात्कृत भइरन्छन् । यस्ता धार्मिक अपराधीलाई समाजमा गेरुवस्त्र धारण गरेर बस्ने अधिकार छैन । जसरी एउटा विग्रेको आलुलाई बोरामा राख्दा सम्पूर्ण आलु विग्रिन्छ, त्यसरी नै धर्मका नाममा कलंकितहरुलाई समाजमा खुलेआम छाड्दा समाज नै दुषित हुन्छ । अहिले ‘सिद्धबाबा’का कर्तुतले प्राचिन हरिद्धार बराहक्षेत्र चतराधाम दुषित भइरहेको छ । त्यसलाई अब सफा गर्ने बेला आएको छ ।

नोट : मकालु खबरबाट साभार गरिएको ।

प्रतिक्रिया दिनुहोस्
सम्बन्धित वर्गका समाचारहरू

ढुङ्गाका आकृतिले तान्दै पर्यटक

वैशाख ५,दमौली (तनहुँ)। नुवाकोटको विदुर नगरपालिका-११ वासुदेव अवस्थीलाई पहिलो पटक ऐनापहरा पुग्दा निकै आकर्षक लाग्यो

बजेटमा समेट्नैपर्ने विषय

खिमलाल देवकोटा  २५ चैत २०८०, आइतबार नेपालको संविधानको धारा ११९ को उपधारा ३ बमोजिम नेपाल

काठमाडौंमा विश्व सामाजिक मञ्चको सम्मेलन

काठमाडौं,फागुन ३ । ‘अर्को विश्व सम्भव छ’ भन्ने नारासहित विश्व सामाजिक मञ्चको सम्मेलन काठमाडौंमा सुरू

सम्पत्ति शुद्धीकरणसम्बन्धी विधेयक पारित

माघ २५,काठमाडौँ  । सहकारी संस्थामा व्यक्तिगत बचतको सीमा नरहने गरी प्रतिनिधि सभाले सम्पत्ति शुद्धीकरण (मनी लाउन्डरिङ)

कोषकी नवनियुक्त निर्देशक पुनको नियुक्ति बदर

 माघ ८,  काठमाडौँ।  उच्च अदालत पाटनले पशुपतिक्षेत्र विकास कोषका नवनियुक्त कार्यकारी निर्देशक लक्ष्मी पुनलाई नियुक्ति

निःशुल्क कानूनी सहायता दिन्छौ- अधिवत्ता बिष्णु गिरी

पुस २८,काठमाडौ । पछिल्लो समय सार्वजनिक सरोकारका बिषयहरुमा मुद्धा दर्ता गरेर चर्चाको रहेका अधिवत्ता बिष्णु